Μαρία Δάλλα
Διατροφολόγος - Διαιτολόγος
Υπηρεσίες

English
Είσοδος μελών
Mailing list

Αφήστε το e-mail σας και μείνετε ενήμεροι


Ακουλουθείστε μας στο facebook


Νέο......... Οδηγίες S.O.S για την υγιεινή διατροφή των παιδιών σας !

Άρθρα-Δημοσιεύσεις


Δυστυχώς το παγωτό για πολλούς θεωρείται ένα ενοχοποιημένο προϊόν και έχει κατηγορηθεί κατά καιρούς για πολλούς λόγους. Ας δούμε λοιπόν κάποιος μύθους και αλήθειες για τα παγωτά για γνωρίσουμε καλύτερα το προϊόν που αγαπάμε και να μπορούμε να το απολαμβάνουμε χωρίς ενοχές.
Τι περιλαμβάνει όμως μια πλήρης,αναλυτική και υψηλών προδιαγραφών επίσκεψη σε καταρτισμένο πτυχιούχο διατροφολόγο -διαιτολόγο;
Οι διακοπές δεν είναι περίοδος για δίαιτα. Άλλωστε, ένα από τα πράγματα που τις κάνουν πιο όμορφες είναι το καλό φαγητό. Για να μην επιστρέψετε όμως στο σπίτι και φοβάστε να ανεβείτε στη ζυγαριά, καλό είναι να κρατήσετε κάποιο... μέτρο!
Προσπαθήστε να επιλέξετε σνακ απο διάφορες ομάδες τροφίμων και να τα συνδυάζετε σωστά με τα υπόλοιπα γεύματα.
Τα σφάλματα των γονέων στη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών τους
Υπάρχουν κάποιοι «μύθοι» και κάποιες παρεξηγημένες τροφές οι οποίες άλλοτε υπερεκτιμώνται και άλλοτε αντίθετα υποτιμώνται για την αξία τους (θερμιδική ή θρεπτική)
Τόνωση των μυών, γράμμωση, απώλεια βάρους αλλά και βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος: αυτά είναι μόνο μερικά από τα οφέλη των καλοκαιρινών σπορ. Αρκεί, όπως υπογραμμίζουν οι ειδικοί, οι λουόμενοι να αφήσουν για λίγο την ξαπλώστρα και να πιάσουν τη ρακέτα ή την μπάλα, να νοικιάσουν θαλάσσιο ποδήλατο και να βάλουν στοίχημα πως θα καταρρίψουν το ατομικό τους ρεκόρ στην κολύμβηση.
Οι ημέρες αυτές, που θα δεχτούμε συγγενείς και φίλους στο σπίτι μας ή θα πάμε εμείς στο δικό τους, είναι απόλυτα συνδεδεμένες με το 'γιορτινό τραπέζι'.
Την επόμενη φορά που θα μπείτε στον πειρασμό να κλείσετε το ξυπνητήρι για να κοιμηθείτε λίγο ακόμα, αντισταθείτε. Μια νέα μελέτη υποδηλώνει πως όσοι ξυπνούν νωρίς το πρωί είναι πιο αδύνατοι, πιο υγιείς και πιο ευτυχισμένοι απ’ ό,τι οι... υπναράδες!
ΜΗΝ... ...απορρίψετε την πρόσκληση να πάτε σε κάποιο γεύμα. Αποτελεί και αυτό κομμάτι μιας υγιούς κοινωνικής ζωής. Η απομόνωση οδηγεί σε δυσάρεστα συναισθήματα και σκέψεις και έτσι μπορεί να μειωθεί η αντίστασή σας και να οδηγηθείτε σε υπερκατανάλωση φαγητού.
Είστε κι εσείς από αυτούς που τρώτε ακατάσχετα όταν είστε στενοχωρημένοι ή σε κατάθλιψη και όταν τρώτε, θλίβεστε ακόμα περισσότερο; Ε λοιπόν, είμαστε πολλοί και αυτός ο φαύλος κύκλος κινητοποιείται άμεσα από μία χημική αντίδραση που συμβαίνει στον εγκέφαλό μας και συνδέεται με τα πλούσια σε λιπαρά φαγητά, κάτι σαν τα ναρκωτικά.

Μαρία Δάλλα
Διατροφολόγος - Διαιτολόγος Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Τ.Ε.Φ.Α.Α.
Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Τηλ.: 2310343542, info@kcal.gr

active³ 4.8 · © 2000 - 2011 IPS Ltd · Όροι χρήσης