Μαρία Δάλλα
Διατροφολόγος - Διαιτολόγος
Υπηρεσίες

English
Είσοδος μελών
Mailing list

Αφήστε το e-mail σας και μείνετε ενήμεροι


Ακουλουθείστε μας στο facebook


Ποιά απο τις υπηρεσίες μας σας ενδιαφέρει περισσότερο


Δίαιτα
Ασκηση
Φάρμακα

Υπηρεσίες


O διατροφολόγος-διαιτολόγος είναι ένας επιστήμονας που το αντικείμενο του είναι τα προγράμματα διατροφής για ποικίλες καταστάσεις όπως: απώλεια βάρους λόγω υγείας (π.χ παχυσαρκία, υπέρταση, υψηλές τιμές χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων, ουρική αρθρίτιδα, διαβήτης, σπαστική κολίτιδα, γαστρίτιδα, δυσκοιλιότητα κ.α) ή απώλεια βάρους λόγω εμφάνισης ή επίσης προγράμματα διατροφής για υγιεινό τρόπο ζωής.
Στη συντήρηση το άτομο που έχει χάσει βάρος μαθαίνει πώς να ξεκινήσει σιγά-σιγά να τρώει τα πάντα στις ποσότητες που χρειάζεται έτσι ώστε εκπαιδευτεί και να διατηρήσει το βάρος του και το κυριότερο,να εγκατασταθούν συνήθειες που θα εξασφαλίσουν ένα καλύτερο τρόπο ζωής.
Μάθετε τι τρόφιμα πρέπει να αποφεύγετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Πολλά τρόφιμα μπορούν να επηρεάσουν την υγεία σας ή του μωρό σας περισσότερο από ό, τι μπορείτε να συνειδητοποιήσετε.
Οικογενειακό πρόγραμμα
Μέσα από ένα οικογενειακό πρόγραμμα διατροφής θα ξέρουμε για όλους, πόσο πρέπει να φάμε, τι μερίδα μας αναλογεί και πως θα πρέπει να συντάσσεται ένα οικογενειακό διαιτολόγιο σε εβδομαδιαία βάση.
Το να εντάξουμε κάποιας μορφής άσκηση στη ζωή μας είναι περισσότερο θέμα απόφασης και προγραμματισμού και όχι τόσο χρόνου.Ωστόσο, ξεκινώντας με ένα απλό πρόγραμμα η αίσθηση ευεξίας –με την οποία μας ανταμείβει η γυμναστική- είναι βέβαιο οτι θα μας βοηθήσει να συνεχίσουμε,εντάσσοντας ένα πρόγραμμα άσκησης σαν μια καινούργια καλή μας συνήθεια.
Η παχυσαρκία που εμφανίζεται από τη γέννηση μέχρι και την ηλικία των δύο ετών, αλλά και από την ηλικία των 8-12 ετών δε δημιουργεί προϋποθέσεις για μονιμότητα, ενώ από 2-8 ετών και κατά την εφηβική ηλικία, έχουν πιθανότητα μέχρι και 80% των περιπτώσεων να γίνουν παχύσαρκοι ενήλικοι
Η νευρική ανορεξία είναι μια διατροφική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από την άρνηση των ατόμων να διατηρήσουν ένα υγιές σωματικό βάρος και έναν επίμονο φόβο ότι θα παχύνουν. Υπάρχει συχνά σε συνδυασμό με μια διαστρεβλωμένη εικόνα του εαυτού τους η οποία μπορεί να περιβάλλεται από διάφορες "προκαταλήψεις" που αλλάζουν τον τρόπο που αξιολογούν και σκέφτονται το φαγητό τους και το σώματος τους.
.................................Υπό κατασκευή.................................
Ο ρόλος της ψυχολογίας στη διατροφή. Εισαγωγή σχετικά με το stress. Κάποιες συμβουλές για να κατευνασθεί το stress. Πως επηρρεάζει το stress τις γυναίκες. Τροφές που θωρακίζουν την ψυχική υγεία.
Οι ελεύθερες ρίζες* είναι ισχυρές δραστικές χημικές ουσίες που παράγει ο ίδιος ο οργανισμός μας. Μέχρι ενος ορίου συμβάλλουν στην εξουδετέρωση των βακτηρίων, ιών η μυκήτων και άλλων επικίνδυνων εισβολέων του οργανισμού.

Μαρία Δάλλα
Διατροφολόγος - Διαιτολόγος Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Τ.Ε.Φ.Α.Α.
Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Τηλ.: 2310343542, info@kcal.gr

active³ 4.8 · © 2000 - 2011 IPS Ltd · Όροι χρήσης